N-VA As/Niel kiest Hugo Miseur als nieuwe afdelingsvoorzitter

Op 13 maart 2016, over deze onderwerpen: Bestuur, Bestuur en Organisatie

N-VA As/Niel kiest Hugo Miseur als nieuwe afdelingsvoorzitter

Tijdens de recente verkiezingen voor een nieuw afdelingsbestuur werd Hugo Miseur verkozen als nieuwe voorzitter. Hij zal Erik Geusens opvolgen die de nieuwe ondervoorzitter wordt.

“In de eerste plaats wens ik de nu reeds aktieve afdeling van N-VA As/Niel te ondersteunen bij de constructieve oppositie die zij voert tegen een inspiratieloos bestuur bestaande uit een absolute meerderheid die de eerste drie jaren van de legislatuur weinig of geen initiatief heeft getoond. Daarnaast zal een belangrijke focus zijn de voorbereiding van de volgende gemeenteraadsverkiezingen.”
Samen met de huidige bestuursleden en de gemeentelijke en provinciale mandatarissen zal gewerkt worden aan de uitbouw van de werking van N-VA As/Niel.

De andere nieuw verkozen functies zijn: Marijke Bergen als secretaris, Mark Noben als penningmeester, Patrick Kuijpers als communicatieverantwoordelijke en Wies Janssen als organisatieverantwoordelijke.